Reklamace, výměna a vrácení

 

Vážení zákazníci,

pokud si přejete zboží pouze vyměnit, kontaktujte nás nejdříve prosím, z důvodu ověření dostupnosti nového zboží. 

Pokud nám zboží posíláte zpět z důvodu reklamace, vrácení, nebo výměny, zasílejte jej prosím na tuto adresu, spolu s uvedením čísla účtu pro vrácení peněz, čísla objednávky a čísla faktury:

 

Ivana Vondrová

Na Roudné 324/176

301 00 Plzeň

 

 

Jak probíhá reklamace?

Ze zákona na to máme maximálně 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. Průběžně Vás o průběhu reklamace budeme informovat.

 

Kde se mohu informovat o průběhu mé reklamace?

Zavolejte nám na tel. +420 774 147 647 nebo napište na info@majzzi.cz

 

Reklamační protokol si můžete stáhnout zde

Zpět do obchodu