Reklamace, výměna a vrácení
Vážení zákazníci,
pokud si přejete zboží pouze vyměnit, kontaktujte nás nejdříve prosím, z důvodu ověření dostupnosti nového zboží.
Pokud nám zboží posíláte zpět z důvodu reklamace, vrácení, nebo výměny, zasílejte jej prosím na tuto adresu, spolu s uvedením čísla účtu pro vrácení peněz, čísla objednávky a čísla faktury:
Ivana Vondrová
Na Roudné 324/176
301 00 Plzeň
Jak probíhá reklamace?
Ze zákona na to máme maximálně 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. Průběžně Vás o průběhu reklamace budeme informovat.
Kde se mohu informovat o průběhu mé reklamace?
Zavolejte nám na tel. +420 774 147 647 nebo napište na info@majzzi.cz
Reklamační protokol si můžete stáhnout zde .